Lp. | NAZWA GRUPY | GODZINY PRACY | GRUPY ŁĄCZONE W GODZ. 6:30 - 7:30 |
GRUPY ŁĄCZONE W GODZ. 16:00 - 17:00 |
GRUPY ŁĄCZONE W GODZ. 17:00 - 17:30 |
||
1. | Gumisie | 6:30 - 17:30 | Dzieci ze wskazanych grup spotykają się w grupie GUMISIE |
Dzieci ze wskazanych grup spotykają się w grupie GUMISIE | Dzieci ze wszystkich grupy spotykają się w grupie GUMISIE | ||
2. | Smerfy | 7:30 - 16:00 | |||||
3. | Krasnoludki | 7:30 - 16:00 | |||||
4. | Stokrotki | 7:30 - 16:00 | |||||
5. | Motylki | 7:30 - 16:00 | |||||
6. | Biedronki | 7:00 - 16:00 | Dzieci z gr. Biedronki od godz. 7.00 przechodzą do swojej grupy |
||||
7. | Jagódki | 6:30 - 17:00 | Dzieci ze wskazanych grup spotykają się w grupie
JAGÓDKI |
Dzieci ze wskazanych grup spotykają się w grupie
JAGÓDKI |
|||
8. | Słoneczka | 7:30 - 16:00 | |||||
9. | Zajączki | 7:30 - 16:00 | |||||
10. | Leśne Ludki | 7:30 - 16:00 | |||||
11. | Skrzaty | 7:30 - 16:00 |
POSIŁKI
ŚNIADANIE | OBIAD | |||||
Lp. | GODZINA | GRUPA | Lp. | GODZINA | GRUPA | |
1. | 8:30 | KRASNOLUDKI SKRZATY SŁONECZKA JAGÓGKI LEŚNE LUDKI |
1. | 11:30 | SŁONECZKA SKRZATY KRASNOLUDKI JAGÓDKI LEŚNE LUDKI |
|
2. | 8:30 | ZAJĄCZKI |
2. | 11:30 | ZAJĄCZKI |
|
3. | 9:00 | SMERFY MOTYLKI GUMISIE STOKROTKI BIEDRONKI |
3. | 12:00 | STOKROTKI MOTYLKI GUMISIE SMERFY BIEDRONKI |
DZIECI z grupy Zajączki i Leśne Ludki przez pierwszy rok spożywają posiłki w sali zajęciowej. DZIECI z grupy Jagódki przez wrzesień spożywają posiłki w sali. (przejście dzieci na stołówkę wg decyzji wychowawców).
Zajęcia realizowane w Przedszkolu Publicznym w Niemcach w roku szkolnym 2024/2025
prowadzone przez specjalistów i nauczycieli innych niż nauczyciele wychowania przedszkolnego.
GRUPA wiek dzieci |
Poniedz. |
Wtorek |
Środa |
Czwartek |
Piątek |
|||||
Zajęcia ruchowo-taneczne |
Język angielski |
Tańce |
|
Logo- |
Religia |
Zajęcia ruchowo-taneczne |
Język angielski |
Tańce |
||
SMERFY 4 |
|
11:30-11:45 |
14:30-14:45 |
14:00-14:15 |
|
14:00-14:15 |
13:30-13:45 |
11:30-11:45 |
|
|
BIEDRONKI 6 |
14:00-14:30 |
8:00-8:30 |
13:00-13:30 |
14:30-15:00 |
|
14:30-15:00 |
|
8:00-8:30 |
|
|
GUMISIE 5 |
|
9:30-10:00 |
13:30-14:00 |
13:00-13:30 |
|
13:00-13:30 |
14:00-14:30 |
9:30-10:00 |
|
|
SŁONECZKA 6 |
14:30-15:00 |
9:00-9:30 |
|
15:00-15:30 |
|
15:00-15:30 |
|
9:00-9:30 |
13:00-13:30 |
|
JAGÓDKI 3 |
15:00-15:15 |
10:30-10:45 |
15:00-15:15 |
|
9:00-9:30 |
|
|
10:30-10:45 |
|
|
LEŚNE LUDKI 3-4 |
|
11:00-11:15 |
|
|
9:30-10:00 |
|
14:30-14:45 |
11:00-11:15 |
14:45-15:00 |
|
SKRZATY 4 |
|
11:15-11:30 |
|
14:15-14:30 |
|
14:15-14:30 |
13:45-14:00 |
11:15-11:30 |
14:30-14:45 |
|
MOTYLKI 5 |
13:00-13:30 |
10:00-10:30 |
14:00-14:30 |
7:30-8:00 |
|
7:30-8:00 |
|
10:00-10:30 |
|
|
KRASNOLUDKI 5 |
|
12:00-12:30 |
|
13:30-14:00 |
|
13:30-14:00 |
13:00-13:30 |
12:00-12:30 |
14:00-14:30 |
|
STOKROTKI 6 |
13:30-14:00 |
8:30-9:00 |
|
15:30-16:00 |
|
15:30-16:00 |
|
8:30-9:00 |
13:30-14:00 |
|
ZAJĄCZKI 3 |
|
10:45-11:00 |
14:45-15:00 |
|
10:00-10:30 |
|
14:45-15:00 |
10:45-11:00 |
|
|
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
6:30-8:30
Schodzenie się dzieci, organizacja grupy, kontakty indywidualne z rodzicami, zabawy dowolne dzieci, obserwacja dzieci, diagnoza przedszkolna, praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze specjalistycznym stymulowanie nastawienia poznawczego grupy (we wszystkich aspektach) na realizację zadań edukacyjnych.
8:30-9:30
Ćwiczenia poranne. zabawy ruchowe, przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne, śniadanie.
9:30-11:45
Realizacja zadań edukacyjnych, wycieczki, spacery, pobyt na świeżym powietrzu, podczas niesprzyjającej pogody – zabawy dowolne dzieci i organizowane przez nauczyciela w sali przedszkolnej. Ćwiczenia gimnastyczne ( dzieci starsze), zabawy ruchowe (dzieci młodsze), praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze specjalistycznym.
11:45-12:30
Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczne, obiad.
12:30-14:20
Czas relaksu-rozluźnienie, wyciszenie dzieci za pomocą różnych technik relaksacji, pobyt na świeżym powietrzu. Dzieci najmłodsze leżakowanie, zabawy ruchowe ze śpiewem, zabawy dowolne, czytanie bajek i opowiadań, Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia dzieci, religia
14:20-14:40
Przygotowanie do podwieczorku, czynności higieniczne, podwieczorek.
14:40-17:30
Praca indywidualna i w małych zespołach, pobyt na placu zabaw, zabawy dowolne dzieci, Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia dzieci, religia, prace porządkowe, rozchodzenie się dzieci do domu.