Lp. | NAZWA GRUPY | GODZINY PRACY | GRUPY ŁĄCZONE W GODZ. 6:30 - 7:30 |
GRUPY ŁĄCZONE W GODZ. 16:00 - 17:00 |
GRUPY ŁĄCZONE W GODZ. 17:00 - 17:30 |
||
1. | Smerfy | 6:30 - 17:00 | Dzieci ze wskazanych grup spotykają się w grupie SMERFY Dzieci z Biedronek od 7.00 przechodzą do swojej grupy |
Dzieci ze wskazanych grup spotykają się w grupie SMERFY | Dzieci ze wszystkich grupy spotykają się w grupie GUMISIE | ||
2. | Zajączki | 7:30 - 16:00 | |||||
3. | Słoneczka | 7:30 - 16:00 | |||||
4. | Leśne Ludki | 7:30 - 16:00 | |||||
5. | Jagódki | 7:30 - 16:00 | |||||
6. | Biedronki | 7:00 - 16:00 | |||||
7. | Gumisie | 6:30 - 17:30 | Dzieci ze wskazanych grup spotykają się w grupie GUMISIE |
Dzieci ze wskazanych grup spotykają się w grupie GUMISIE | |||
8. | Skrzaty | 7:30 - 16:00 | |||||
9. | Motylki | 7:30 - 16:00 | |||||
10. | Krasnoludki | 7:30 - 16:00 | |||||
11. | Stokrotki | 7:30 - 16:00 |
POSIŁKI
ŚNIADANIE | OBIAD | |||||
Lp. | GODZINA | GRUPA | Lp. | GODZINA | GRUPA | |
1. | 8:30 | SMERFY BIEDRONKI STOKROTKI KRASNOLUDKI |
1. | 11:30 | SMERFY BIEDRONKI STOKROTKI KRASNOLUDKI |
|
2. | 9:00 | JAGÓDKI SKRZATY LEŚNE LUDKI ZAJĄCZKI |
2. | 12:00 | JAGÓDKI SKRZATY LEŚNE LUDKI ZAJĄCZKI |
ZAJĘCIA REALIZOWANE W PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM W NIEMCACH W ROKU SZKOLNYM 2022/2023
prowadzone przez specjalistów i nauczycieli innych niż nauczyciele wychowania przedszkolnego.
GRUPA | Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | ||||||
RELIGIA | ZAJĘCIA RUCHOWO - TANECZNE | JĘZYK ANGIELSKI | RELIGIA | TAŃCE | LOGO-RYTMIKA | ZAJĘCIA RUCHOWO - TANECZNE | JĘZYK ANGIELSKI | RELIGIA | TAŃCE | RELIGIA | |
SMERFY 5-6 | 13.30-14.00 | 12.15-12.45 | 13.00-13.30 | 12.15-12.45 | 14.45-15.15 | 13.00-13.30 | |||||
BIEDRONKI 4 | 10.15-10.30 | 14.30-14.45 | 14.30-14.45 | 10.15-10.30 | 14.15-14.30 | 14.30-14.45 | |||||
GUMISIE 3 | 10.00-10.15 | 15.00-15.15 | 14.45-15.00 | 9.00-9.30 | 14.45-15.00 | 10.00-10.15 | 15.00-15.15 | ||||
SŁONECZKA 3-4 | 10.30-10.45 | 14.45-15.00 | 14.30-14.45 | 10.00-10.30 | 14.15-14.30 | 10.30-10.45 | 14.45-15.00 | ||||
JAGÓDKI 5 | 13.00-13.30 | 11.30-12.00 | 13.30-14.00 | 14.00-14.30 | 11.30-12.00 | 13.30-14.00 | |||||
LEŚNE LUDKI 6 | 13.30-14.00 | 14.00-14.30 | 8.00-8.30 | 13.00-13.30 | 8.00-8.30 | 13.30-14.00 | |||||
SKRZATY 6 | 13.00-13.30 | 14.30-15.00 | 8.30-9.00 | 13.30-14.00 | 8.30-9.00 | 13.00-13.30 | |||||
MOTYLKI 3 | 14.45-15.00 | 15.00-15.15 | 9.45-10.00 | 9.30-10.00 | 9.45-10.00 | 14.45-15.00 | 14.30-14.45 | ||||
KRASNOLUDKI 6 | 14.00-14.30 | 9.15-9.45 | 13.00-13.30 | 9.15-9.45 | 14.00-14.30 | 13.00-13.30 | |||||
STOKROTKI 4 | 14.30-14.45 | 10.45-11.00 | 14.00-14.15 | 10.45-11.00 | 14.30-14.45 | 14.00-14.15 | |||||
ZAJĄCZKI 5 | 11.00-11.30 | 14.00-14.30 | 13.30-14.00 | 11.00-11.30 | 13.30-14.00 | 14.00-14.30 |
6:30 - 8:30
Schodzenie się dzieci, organizacja grupy, kontakty indywidualne z rodzicami, zabawy dowolne dzieci, obserwacja dzieci, diagnoza przedszkolna, praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze specjalistycznym stymulowanie nastawienia poznawczego grupy (we wszystkich aspektach) na realizację zadań edukacyjnych.
8:30 - 9:30
Ćwiczenia poranne. Zabawy ruchowe, przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne, śniadanie.
9:30 - 11:45
Realizacja zadań edukacyjnych, wycieczki, spacery, pobyt na świeżym powietrzu, podczas niesprzyjającej pogody - zabawy dowolne dzieci i organizowane przez nauczyciela w sali przedszkolnej. Ćwiczenia gimnastyczne (dzieci starsze), zabawy ruchowe (dzieci młodsze), praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze specjalistycznym.
11:45 - 12:30
Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczne, obiad.
12:30 - 14:20
Czas relaksu-rozluźnienie, wyciszenie dzieci za pomocą różnych technik relaksacji, pobyt na świeżym powietrzu. Dzieci najmłodsze leżakowanie, zabawy ruchowe ze śpiewem, zabawy dowolne, czytanie bajek i opowiadań, Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia dzieci, religia.
14:20 - 14:40
Przygotowanie do podwieczorku, czynności higieniczne, podwieczorek.
14:40 - 17:30
Praca indywidualna i w małych zespołach , pobyt na placu zabaw, zabawy dowolne dzieci, Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia dzieci, religia, prace porządkowe, rozchodzenie się dzieci do domu.